Кулинарни предавания, реалити формати с майстор-готвачи, канали с бързи уроци за всевъзможни рецепти. Кой в цялата тази борба за вниманието на гладния за кулинария зрител би дръзнал да създаде собствен формат, за да рекламира свой уред?
Отговорът е Tefal.
След като френската марка, известна с иновациите си успешно отвори верига ресторанти “Вкъщи” със своя умен грил OptiGrill+ миналата година и показа, че може да готвиш вкъщи и да ядеш храна като от ресторант, сега направи - “Най-скучното кулинарно шоу”.
Да, скучно. Защо скучно - защото готвенето с OptiGrill+ XL e изключително опростено: избираш автоматичната програма за това, което ще приготвиш – телешки стек, свинско, пиле, риба, морски дарове, бекон, сандвич, бургер, наденица; изчакваш светлинния индикатор да достигне желаната от теб степен на готовност и сервираш. А при модела със специална тавичка Snacking& Baking може да се приготвят и лазаня, мусака, сладкиши и всевъзможни печени ястия.
Без много перипетии, чудене и стрес. Скучно. Но с впечатляващи резултати, носещи наслада както на теб, така и на тези, с които ги споделяш.
И да, Tefal привлякоха вниманието с новата си кампания за OptiGrill+, без дори да се правят на интересни. Буквално.
Епизод №1 от изключително спокойната поредица може да видите тук , а останалите очаквайте в профила на Tefal Bulgaria в YouTube.
А за самия OptiGrill+ повече информация вижте на tefal.bg/optigrill
Умами, или петият вкус, олицетворява нежния и приятен послевкус, усилва вкусовите усещания и прави храната...
Планирането на бюджета при пазаруване може да бъде предизвикателство, но с правилните инструменти лесно може...
В днешния забързан свят все повече хора избират доставка на храна, за да спестят време...
Водката съществува от векове и играе ключова роля в културите на много страни. Тя не...
Съветите на лекарите как да се грижим за здравето на очите Някои хранителни вещества поддържат цялостното...